• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичний вісник

Методична робота в дошкільному навчальному закладі № 21 будується на основі державних нормативних документів, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньої роботи з дітьми: Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти. навчальних програм, методичних рекомендацій, новинок психолого-педагогічної літератури , інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально-виховного процесу, напрямків діяльності педагогів.

Методичну роботу здійснює вихователь – методист Радченко Ірина Миколаївна

Проблемна тема дошкільного навчального закладу:

„Формування компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу через реалізацію завдань Базового компоненту дошкільної освіти".

Завдання дошкільного навчального закладу:

1. Розвиток граматично правильного мовлення дітей через взаємодію всіх учасників освітнього процесу.

2. Зміцнення здоров’я дітей шляхом впровадження здоров’язбережувальних технологій

МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ – створити умови, допомогти педагогічним кадрам оволодіти багатством ідей реформування української національної освіти, глибоко усвідомити сутність накреслених завдань та шляхів їх реалізації у навчально – виховній практиці: сприяти творчості педагогів, упровадженню у навчально-виховний процес найкращого педагогічного досвіду, прогресивних технологій, методичних та психолого-педагогічних досягнень

СУЧАСНИЙ ВИХОВАТЕЛЬ

Сучасний вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.

Він повинен вміти працювати в умовах ринку , розуміти що тільки високий професіоналізм, творчість, ініціатива допоможуть йому знайти своє місце та само реалізуватися в професії.

Слово педагог походить з грецької:падай – діти, гогос – водіння. Звідси й термін – педагогіка.

Педагог, вихователь, який прагне позитивно впливати на дитину, має багато знати, бути творчою і водночас терплячою людиною, здатною до самовдосконалення. В.Сухомлинський сказав про це так «Виховання – це багатогранний процес постійного духовного збагачення та оновлення – і тих, хто виховується, і тих, хто виховує».

На мою думку вихователь мусить бути доброзичливим, відкритим у ставленні до вихованців і батьків, уміти налагодити співробітництво з усіма учасниками навчально – виховного процесу в повсякденному житті, оскільки побут дає найбільше можливостей для розвитку малят. Перехід на особистісно – орієнтовану модель дошкільної освіти потребує зміни ставлення вихователя до занять. Завдання вихователя постачати дітям необхідний матеріал, підтримувати інтереси дітей, допомагати, втілювати в життя задумане.

Вихователь повинен постійно працювати над підвищенням фахового рівня, володіти мистецтвом спілкування з людьми і дітьми. Сучасний вихователь володіє почуттям гумору. Саме він знадобиться в скрутну хвилину і додасть оптимізму в разі невдачі.

В сучасних умовах вихователь повинен мати найвищий рівень фахової підготовки та високий інтелектуально – креативний потенціал. Вихователь – впевнена в собі людина, яка вміє поводитися в товаристві, не викликаючи своїми вчинками, поведінкою та зовнішнім виглядом зневаги до себе, людина, яка дотримується чотирьох основних правил спілкування: ввічливість, природність, гідність і тактовність.

Важливим в особі вихователя є його зовнішній вигляд - це скромна сукня, зручний стильний одяг і взуття, яке б не заважало виконувати безпечно всі режимні моменти в роботі з дітьми. Вихователь – це чарівна жінка, сучасна, гарна. Енергійна, тобто жінка – свято, яка завжди мусить бути у формі, усі двадцять чотири години на добу. Жодного послаблення, жодного випадку відсутності зачіски, стриманого макіяжу і зі смаком дібраних прикрас.

Джерелом натхнення, що живить вихователя, є діти, вона живе ними. Саме діти, яких вона так любить, дають вихователю невичерпну енергію, життєлюбність і позитивне мислення.

Вихователь веде здоровий спосіб життя, займається спортом, захоплюється музикою, мистецтвом. Про місію вихователя – педагога, його професійне кредо можна говорити гарно й багато, а можна сказати лаконічно і ємко.

Як зробив це Шалва Амонашвілі.

Заповіді педагога:

Будь обережний!

Не помились!

Не нашкодь!

Будь надією для дитини!

Знай, чого прагнеш!

Постійно шукай у дитини скарби в душі!

Погодьтеся, завдання складні й почесні. Вони потребують розуму та снаги, щедрої душі та професійних умінь і навіть жертовності, відповідно обраній справі, а головне – любові до дітей, відповідальності перед суспільством.

/Files/images/123.gif

/Files/images/1.jpg

/Files/images/2.jpg/Files/images/Безымянный3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 267

Коментарi